Linnea

Hejhej, jag heter Linnea, det är jag och min kompis Emma som äger denna blogg. Den är gjord idag, alldså den 24 juli 2010 ;)

så här ser jag ut:



jag gillar det mesta, tillex dansa, naturen, sjunga, spela teater, blogga (det här är inte min ända blogg), mat, skolan.. Lite allt möjligt rent ut sagt. Desutom älskar jag att segla!
Emma gillar nog också att segla tror jag, efterson hon också har segel båt, precis som jag! fast jag har aldrig frågar om hon gillar det, faktist... aja, det gör hon säkert! :D

jag och Emma har känt varandra hela livet, fast emma har känt mig nästan hela livet, eftersom hon är född ett år tidigare än vad jag är, så har ju hon känt mig nästan hela sitt liv, och jag hela mitt liv!
ja, som ni förstår, jag och Emma har känt varandra väldigt länge :)

jag tycker om gamla låtar typ av weather girls och Elvis presley, så gamla :)



en låt av weather girls :)


Kommentarer
Postat av: B

Jättefin blogg! :)

2010-07-25 @ 16:03:56
URL: http://itsforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0