Sjuttiofjortonmiljarder myggbett...

Halloj. Nu är jag hemma från båten, har precis duschat så, nu är jag nu duschad och fräsch ;)
det har varit jätte mysigt på båten. Förutom att jag har varit lite sjuk, blivit myggbiten & inte sovit så mycket. För utom det har det varit toppen!
Viktor & Fredrik kom alldrig, tyvär. Men vi ska åka till deras land fredag till lördag istället, ska bli skit kul :D

men nu ska jag kolla lite på tv. Vi syns imorgon.

Saknar dig Emma, hoppas du har det jätte superduper kul på skidlägret.




 


Kommentarer
Postat av: evelinA - FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN!



Gå gärna in på min blogg och ställ en fråga i frågestunden, det skulle verkligen vara jätte sött,

puss:)

2010-08-11 @ 23:41:25
URL: http://evelinaakauppinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0