Home sweet home

Halloj, Linnea här. Nu är jag hemma från Vilma, jag har varit hoss henne idag. Vi var varit och kollat lite i centrum & så. Jag köpte ett block, ni ska få se sen. Sen har vi ätit lite & spelat lite wii & så. Jag cyklade till Vilma, ocg det var faktist jätte härligt! jag lyssnade på musik medans jag cyklade, så då blev det mycket roligare att cykla! så jag rekomenderar verkligen att ni lyssnar när ni cyklar. Jag brukar lyssna på gamla låtar av Amy Diamond faktist. Jätte mysigt att lyssna på :)


 tillexempel på en amy låt :)


här är blocket jag köpte idag ;) en liten början på skol grejorna jag ska köpa.


Kommentarer
Postat av: Malin <3

Bra, själv?

Tack, Din oxå :D <3

2010-08-16 @ 19:38:43
URL: http://lifeofmemalin.blogg.se/
Postat av: rebeckahultqvist

Bra, själv? :))

tack desamma.

2010-08-17 @ 10:46:41
URL: http://rebeckahultqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0